ta bertimbang rsa

Views
assalamualaikum anda-anda semua ,entry saya hari nih adlh psl ketidak puashatian saya kpd manusie2 yg mngunkan kpntingn sndri tok bnde yg ta spptnyer .
saya rasa ta phm la knpa ade mnusie yg cm ginih still idop . mereka nih mnyusahkn semua orng la . euwww. ta phm laa . jgn sebab hal personal ko jd cmnih , sush wooo . ko bkn je mnyush kn semua org , tpi jgk mnyushkn aku . adakh mereka yg mmpunyai jawatn boley wt cmgituh ? ouhh , lpe lk. anda kn besar , saya ni kuli jee :)) sukesukee . and kenape anda ta ley hndle prob kecik ? sume na bg kt KULI ? anda ta reti ey ? sian an . huhh . mcm nih la : spptutnyer anda sbagi ORANG BESAR msti taw wt kerje , jgn tw dok mngrah owg. patu yg ko arah tuh plk dak yg ley wt kje.patu bnde yg ko soh tuh tah pape tah , tuh suem MNGAROT laaa . lepas tuh ,jgn wat sumthng tuh ta gne otk yer . saya bosan la na pkirkn tok awak *sigh^ .lame-lame awk wt cmtuh lgi ramai owg mnymph ngn awk laa .sya jugaa ,weekkkk. kesian ouh kt saya kne wt kje byk2 and awk cuti sbb alsn awk yg ta tw la bole dtreme ke? huhh patu besok wat mke kesian dtg kje . aloloo . mcm la kite ske dgaa,.AAHAA, klo awk ase awk ta ske kje, bhnti je , ta yh mnyushkn kiteowg petala kepln ,.kiteowg pn act da ta lrt da na jd dak hpktrit,sian awk kn .HAHA, kesimpulnyer :pndai-pandai la pikir ,awk da besr ,da jd tttteeet da pon;AHHA. klo tamou kje,dok umaa.picit jerwat,AHHA notasakai : saya yg post entry yg berunsur lucah nih : HAHHA
nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS