ramadhan dan puasa !

Views
Assalamulaikum !
selamat datang ramadhan dan selamat tinggal hantu dan setan-setan. aku memang sangat malas sekarang nak update blog. kalau time cuti tu kemain aku berkobar-kobar konon aku akn update hari-hari la, blogwalking dan lain-lain. tapi last-last asal online je, mesti ada benda lain aku nak buat .so terbantut la niat aku . nak nak sekrang dah masuk poli balik. ha. lagi la perasaan pemalas tu datang membu
ak-buak .lagi-lagi connection broadband tak ade. kalau online memang stock kena maki buat ape kan . baik simpan lappy aku tu sebelum kena baling anjing kat luar .rumah saya ada anjing je okay . haha
dah puase ke 7 baru aku terhegeh-hegeh nak wish la bagai .i tak ada mase la u. busy ni .haha. yang tak boleh blah. time puase ni la lecturer aku sibuk suruh mengukur jalab la pulak panas-panas puase ni . masyallah . dugaan betul. sampai rase tanah tu sekali pandang dah nampak macam katil pulak. boleh je baring . asyik pikir air datang la kepada aku . nasib baik aku ni orang yang kire kuat iman la menahan nafsu makan.hahahahaha. padahal kalau pergi bazaar memang macam orang gila. aku rasa macam contest yang orang tu bagi aku RM 100 dan aku kena habiskan dalam 5 minit dan aku confirm menang. ha
hahaha
tu baru dekat rumah seremban . kalau kat rumah sewa macam teruk sikit la. sape rajin kau la masak . sapa tak rajin kau makan la hati . aku rajin okay .siapa yang masak puding coklat berkuah susu kalau bukan aku ? siape yang masak lauk kobis masak lemak kalau bukan aku? fine.lauk memang nampka euww.tak menyelerakan. rase die? perghh. hahaahahahah
ni puding yang sedap dan menyelerakan. kawan-kawan saya sangat MENGEMARINYE ! HAHA
dah la. sekali dtg mood berjela-jela aku type. cube kalau malas. satu huruf pon tak nampak. aku patut buat assigment sekarang kan . babai
p/s: aku baru perasan aku tak wish lagi
SELAMAT BERPUASE BLOGGERS SUME :)
siape nak buat majlis buka puase bagitw saya. haha
nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS