Views
assalamulaikum !
welcome junior ! ayat cliche kan ? kadang-kadang aku cukup menyampah dengan ayat macam ni . no more junior . no senior . cukup lah kalau kau didik hati kau dan sikap kau untuk hormat orang yang lebih tua dari kau . simple dan mudah . tapi benda simple dan mudah macam ni tak semua orang boleh buat . mesti kau nak cakap aku macam la hormat orang sangat .memang la .sebab dorang kurang ajar dengan aku .
kadang-kadang bila kita masuk tempat orang yang semua orang kita tak kenal sangat ni dan mesti nak buat muka suci senyum plastik tu kan . lagi-lagi dekat kakak-kakak yang muka macam nak kena baling selipar kan , macam tempat tu die yg punya .maka muke kenala baik agar tak di aim .haha .macam lah aku tak tahu sebab aku memang kena buat macam tu .haha.tapi bila ikhlas lain pulak senyum aku .accane tu? so bila masuk tempat orang tu kena la belajar care mereka yg lama stay dekat situ .takan nak jadi macam rusa masuk bandar kan?
lupakan pasal senior junior. benda tu sama je.manusia jugak .kau akn berada kt tempt dorang jugak .tak ade bezanya.sebab semua org pernah rase benda yang same .hormat orang kalau nak org hormat kau .
p/s: aku suke je manusie yang cool .yang mcm ni la :p
nv

2 comments:

Ayu Firzara said...

Assalam...
Jom singgah butik...pakaian dan tudung ekslusif

http://www.firzaraexclusive.com

erlinabunga said...

thks :)

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS