no more l.i.f.e

Views
asslamualaikum , ko taw ta pe yg aku rasa sekarang ? aku rasa yg aku da lama ta update belog . ouhh. sangat boring , tader citer best la na share . and mybe sebab aku rasa yang life aku lately nih mmg tader yg menarik tok disharekn ? atau aku nih mmg tader life ? sebab pe yg aku ase kan. since aku da kje nih .aku mmg busy sentiase .aku pown ta btw npe weyh . aku slalu je tader mase na kemas bilik , na text owg . na kua ngn mmbe .na lpk k.l.na g term , and aku ase da berbuln2 aku ta g term weyh .grr aku rasa tyme aku krje tader la trok sgt. tapi aku asyk rse yg aku nih mmg ta ckop mse na wat ppe .. waahhh ! pdhal aku ase tyme krje aku nih byse je ngn owg laen. tpi nape aku nyer tadr mse ? pukul 2-11(petang).pkol 8.30-5.30(pagi) macam giant tuh kejam je la sebab ta bg cuti kt aku .HAHA.tapi aku de off day . selasa.(pergi driving cls yg ta sudh2 tuh ) ATAU AKU YG SANGAT-SANGAT KEJAM KT DIRI SENDRI ?yg biarkan diri aku nih merana;satement sangat ta boley blah ;p btw.aku nih sedng menderita ke marana ? p/s: saya ta suka menagis dpn owg . and takan ckp yg i'm not okay. sbb dlm hdop sya. sya hnye tw 1 prkataan je .i;m fine ! (sbb owg yg sgt lemah tuh akn buat kite jd loser and saya tamou jd loser or gooner )nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS