panas ni panas ni .

Views
Assalamualaikum !
hey korang penah ta merasakan panas yang melampau ? bukan disebabkan cuaca yg pns okay . tapi hati la yg panas kan . panas sgt sampai ta tw na ckp pe lagi la . dah tak tw na akap da . hehee . hari ni hari malang kot . my phone hilang okay . dalam loker . dalam loker okay ! dekat giant . dekat giant okay ! mmg melampau la kan korang sume . kt tempt crik makan sendri pon ko na wt perangai setan ko kan . agak2 la kan . mmg pelik la compony besow cm gitu ade bela pencuri ! wadefak tol . mmg la ko rase ape yg kau buat tu kau rase bangge la . tapi perbuatan ko tuh menyusahkan ramai .MENYUSAHKAN aku lagi ko taw tak !!
patut la ramai yg cakap loker perempuan tuh ramai pencurik sbb mmg ade byk gile barang yg DAH hilang . aku pon ta phm la dgn engkau wahai pencuri .mcm mne la ko boleh bukak loker aku kan pdhal da berkunci tuh even aku ta letak mange kan . kau tu da ta cukup duit ke nak dok tibai barang org semua? mane pergi gaji ko tu ha sampai dok suke sgt na mencuri ?
ha lepas tuh . ko tak malu ke bile budak lelaki mule ckp psl loker perempuan byk barang kena curi ? thats means dowg berfikiran 'budak perempuan mmg kaki mencurik ke?' tu blom pasal ko curik brg mmbe2 ko tyme ko sekolah dulu kan dan org tuh berdendam ngn ko kan .dan dorg mule la syak ko yg curi padahal bukan kau yg buat . nampak sgt dorang suke je berfikiran kotor dgn perempuan kan . dan ko suke la bile dowang fikir mcm tu ? euww . tolong la . ta malu ke? suke la wat kje cm tu ? yang paling tak thn ade pulak org lelaki yg baik aty sgt suruh aku jgn simpan brg kt loker aku sendri . suruh simpan dlm loker die . DIE tu LELAKI okay . haha . malu tak kau as a women bile lelaki sendri offer diri cm tu ? nmpak sgt la perempuan ta ley cye .
kau , kau dan kau sebagai pencuri dan pencuri kena la paham dan saling memahami bahawa perbuatan kau tuh akn menyusahkna semua orang termasuk aku ! paling menyusahkan aku ! yela . without my phone . cm ne la boss aku . mmbe aku. mmbe kau , mak ayh aku . nnek pakcik aku na tpon aku kan . cmne my sklndal na sms i kan .ahha . smpt lagi tu . kalau aku ta dtg kje cmne na tpon kan ?(alsan semate2. mcm la ta leh wat no yg same)
dan yg pling penting , mne la na dtgnye duit aku na beli phone baru wey! mane !! ckp skit . ko yg curik phone aku kan ! aku na kena beli iPhone ke BB ek ?(HAHA .ayt mcm celake gila wey,haha)
tapi ape yg penting aku mmg marah gile nih . na wt solat hajat la pasni biar panas tgn orang yg curik den punye harto tu kan .katewnyeww .kalau aku dapat kau kan , aku rejam sule kau sampai bocor-tak-leh-jahit. HAHA.(auta gila. aku baik mne wat cm tu. paling koman pon aku terajang je kau.haha) .pdn muke kan . aku rebus2 kau kasi hancur . cuak tak ? haha .
ha , lps nih bile aku da beli phone baru . aku print out byk2 pic phone baru aku, harge , bile mse aku beli dan yg sewktu dgnye . lps tu aku tampal kt buletin board ya . lps tu curik la ramai2 . aku memang suke kau curik kan . mmg aku beli phone tok kau curik . yela . bapak aku kan kaya . duit tu mcm air liur je turun lajunye .hahaha. (gila statement mengundang maut)
tapi yg penting , aku redha .haha . lenkali curik lgi ya . eee . memalukan . kalau aku la kan . lps da kantoi . mmg malu gile na mengadap muke orang da . aku sagat je muke aku kt tar jalan . malu pnye psl kan .haha. tpi nak wtcmne . ko kan pencurik , mne tw malu , mne tw hram halal . mne tw jantan betine kan .
jadi jadi jadi . ta kish la ko yg mencurik tu melyu ke . india ke . cine ke . lelaki ke . perempuan ke . bapok ke . u know urself . u'll deserve better wht i deserve . see ya ! in court ! hahaha
p/s : entry nih just na meluahkan tak puas hati je , takde niat konon2 na kutuk perempuan atau lelaki . jgn na touchng pulak . ta puas hati ? da boleh da berambus .( garang ni ^_^)
theERLINA : panas hati dgn lelaki yg ceraikan isteri dgn talak 3 tiga hari sblm raye sbb perempuan yg lbh mude .ade ke ptt ?
nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS