Views
Assalamualaikum !
eh . lame kan aku tak update baby aku . haha .mls la weyh . konon2 aku busy la kan . biasa la kan . kerja tong tang tong tang tapi gaji dpt takat tu je . mmg tak berbaloi . biase la . giant tu kedekut . haha . kutuk tmpt mencarik rezeki . cet . poyo gila kau .
aku tak taw nak mukadimah panjang2 bai . tapi aku nak cerite jugak . aku mmg suka bercakap , menjerit dan segala yg berkaitan dgn mulut . tapi bile aku da mule bukak mulut .mmg dah tak trtutup lagi da . kalau aku diam ko bising soh aku ckp kan .tapi aku paling benci bila aku tgh bersemangat gila cerite kat org , lepas tu org tu ckap 'SO WHAT? ' wah ! tak pon bile aku tgh sakan bercerite kau boleh cakap ,'iye ?' haha , tak pon ko besarkan biji mate kau dan cakap iye ?
okay . aku taw la cerite aku tak menarik, tak best tak cool tak gempak tak hot dan bukan cerite pasal lelaki kaya-cool-handsome-hot dok usha aku la kan . ala setakat cerite ade org cakap aku comel-cute ape de hal kan . ko dgar je la . (nampak sgt ke aku tipu ? haha) . crite pasal pakcik blkg umah pon boleh je jadi topik . mcm tadi kan . aku punye la dok bersemangat gila sambil mmbuat gaya segala bagai cerite pasal tgn ayh aku kena minyak panas , lps tu kan org tu boleh ckp SO WHAT ? annoying gila kau taw . dan aku pon terdiam . sumpa mase tu aku ase na hayunkan tgn aku ke muka die sambil ckp wht the f**k u tell about ? HAHHAHHA . bengang nih . nti kalau kau cerite pum pam pum pam auta tu aku na ckp so what . haha . biar pdn muke ko . (dendam terindah )
fine , kau tak nak dga tak pe . tak kisah . tapi tak yah la wat muke annoying yg boleh mengundang rase ingin menumbuk kan . sabar je la aku ni. aku kan baik .comel pulak tu . kihkih . (gelak tutup mulut)
so chiow ya . kau jgn wat muka beruk kau dkt aku pulak tw . hahha . babai :)
theERLINA : mood : hatinya sedg dicuri .hhahaha
nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS