hoyeh !

Views
Assalamualaikum !
korang korang . kite kan dah update baru punye background . warne kuning taik dgn purple geli pon ade . haha . lps tu kan ade labah-labah tw . eh .labah2 ke? bukan bukan . ladybird yg ada bintik2 kt badan dia tu . ala yang kalau kite pegang konfem konfem die kencing kt tgn kite . pernah pegang tak? kalau tak penah . tak tw lcek nak habaq .
lepas tu kan . kite nak tukar lagu pulak . nak pasang lagu inul la . yg goyang gerudi starke impact drill tu . nanti awak awak semua boleh goyang-goyang samapi senoneng bila baca entry kite . hikhik *gelak comel
eh mana boleh . tak boleh . kite psg lagu nasyid la eh awak . kasi insaf sikit .hehe . okay tak ?
eh awak perasan ta ? kite ade letak gamba family . saje je nak letak . kasi berkat sikit ini punya belog . apa yg penting . KEBERKATAN . lps tu boleh la nak kenal2 ngn mama and ayah saya . apa org ckp . nak knl anak kne kenal mak ayah ? miahah gatal gatal .kasi baik skit sama dowg . konfem lulus .haha .apakah? politik politik .
lps tu kan . saya ada ltk gmba akk sya jugak . harus la die berbangga kan . die pon ada belog jugak .tapi tak comel pon belog die .hahahahahaha . jht tak saya? (nti aku blnje kau eskrem taw . diam2 .haha)
ni ha blog die . nak sgt tgk kan .haha
lps tu kan . hey . berapa byk lepas tu daaa . tak kire . nak ckp jugak .lepas 2 , 3 , 4 . haha. saya nak tambah lagi bloglist dlm belog saya . kan kan . baru la nmpk mantop . kena la jugak letak hot-hot bloger mcm :
  • FATIN LIYANA
  • IRINE NADIA MARCELLO
  • BEN ASHARI
  • MACHAM IZHAM PUNYE
  • DUNIAKUEMIEYSANDRA

kan kan? HAHA .baru la gempak .haha . padahal yg dtg sbb nak tgk blog dowg je . tak pe .aku tak kisah .blog murahan je kot . tak yah ,mendalam sgt .miahhaa .

tapi tapi kan .kite tak tukar pon header . uhuk .tak ada idea ,kang letak gamba katak puru taw la . haha .baru cool :)

maka . saya sgt bersyukur ya dgn perubahan yg belaku dlm belog saya ya . oleh itu , harusla kita sebagai pembelog yg lain saling bertukar blog . (mcm org gile sakai tak penah tukar layout kan)haha

dah la . dah ngntok .mata pon dah na bute da ngdap bnde nih.

so . chiow bebey:)

theERLINA: dah nak berhenti keje dah aku nih . sedih sedih :(

nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS