aku mmg ta pandai mcm aku kan . tapi at least boleh la .

Views
assalamualaikum!
sekarang tgh cuti sekolah . dan secara tak langsung aku pon mcm ikot budak budak sekolah cuti jugak la . dan aku sedar yang aku memang sgt lama tak update belog . bukan tak ade masa . tapi sebab aku rasa mcm ta penting da pon . eh tipu . bukan . sebab aku rasa tak ada bnda yg menarik gila nak bg korang baca . aku mcm rasa baik aku rasa sendri kan . tapi harini aku nak jugak update kt sini .miahaha . emo lebih ko minah .
cuti mcm ni . aku mcm kena duduk rumah putih kan muka yang mmg ta putih ni . lps tu berpoya2 ngn akk aku .eh sorry . i takde orang offer buat phtotoshoot. huahahaha. lps tu aku pergi icity . wey . dari bnde tu bukak aku baru pergi kot . sakai tak sakai aku peduli ape . jnji aku dah amik gambar bnyk2 .haha . kena beli dsrl la lps ni . cet . sgt memboringkan kan .
kenapa ni ? kenape otak aku jadi sangat lembab sekarang ni ? aku rasa aku da kurangkan da pemakanan semut kalau nak taw la . tapi nape jadi lagi ? ke sebab aku da smbung belajar jadi lagi lembab sbb mmg nak suruh aku pikir byk kali ? haip ! susah la cmni . dah tak leh berangan guna otak da . ken guna mulut . boleh ke? HAHA .
eh . lupe . ade satu bnde ni jadi . kalau ade orang kan die tetibe bagi kau soalan , lps tu nak kau jawab . kite mcm test la . yg pasti soalan die tu mcm nak menguji tahap kepandaian kau dlm soal agama . senang cite la bagi pemikiran yang negatif mcm aku . aku pikir die tu nak menganjing kau by tanya soalan cmtu . mcm nak tgk la kau ni seorang yang pandai ke ta dlm soal agama . menitik berat kan ke tidak psl agama . tau baca al-quran ke tak .WATDEHALL .ko ingat kau sape la kan? kau baik sangat? kau bgs sgt nak judge org mcmtu . hey hello excuse me . kalau kau baik kau tak jadi mcm kau yang sekarang . got it ? good .
aku bukan la nak ckp aku ni da cukup bagus untuk tak boleh terima pe orang lain ckp , oppinion org . judgemental orang kt aku . tidak . aku boleh terima . no hal la der . lu ckp je wa aty kering . ta de hal la kan . tpi bile bab mcm ni lu tnya2 wa . mcm wa ni mmg tak di didik oleh mak ayah wa pulak psl agama la kan . ke lu ni mmg pandai sgt bab agama ni? mantap sgt ? kalau mantap tak de nye ko tanya soklan pandai tu . adik wa pon leh jwb der . alahai . semak la lu ni kan .*amik kau ! bengang sgt da ni . tapi aku lyn je kau kan . sbb nak tgk kau cmne. tapi kau tak mcm pe yg aku nk. tu ksimpulanya .
tapi tak pe . aku terime pe yg kau ckp . mybe sbb aku ni tak baik. tapi kau jgn igt kau baik sgt . eh . aku ptt bergembire la sbb aku dah berjaya update blog . haaha .
p/s: rndom weyh .
nv

1 comment:

Anonymous said...

Bajet lah kau.judgemental hotak kau.itu just persoalan rasenye.kau tak payah nk luahkan kat sini.kalau betul hebat berdasarkan penulisan.ape kate keluar dr takuk lama kepada kaedah meluahkan kata kata melalui perbicaraan.cakap terus terang.direct.sebab benda remeh.just tanye je.is it a judge? Thinks out of the box.not justt babbling use keyboard....

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS