R.I.P

Views
assalamualaikum !
macam tak de kena mengena je title kan.tetibe je.kahkah
bila tengok blog aku sendiri aku pun naik menyampah . bukan ape. macam hodoh sangat nampak bebenor. kenalah tengok tuan die yang rajin sangat ni kan . aku pemalas .aku faham .biase la. bila umur dah meningkat macam ni .selera makin besau punya . semua nak berubah .semua nak cantik je. sebab tu bila aku tengok blog aku . aku macam pikir something utk merubah muke die semua la. kasi ade ong sikit . menarik sikit. haha (kena mimpi dulu baru boleh terbukak hati nak buat ni)
macam sekarang ni. aku pun tak tahu kenapa aku macam sangat rajin . annoying sangat perangai macam ni . mase aku nak tulis new post ni pon dah berapa kali aku postpone . lepas tu . aku nak kemas almari pon malas.nak pergi kerja pon aku malas . dan nak tak nak aku kena jugak pergi kerja . lepas tu konon-konon nak kuatkan semangt aku supaya berjaya jugak pergi kerja . aku pikir kalau nanti aku dah habis study , aku kena kerja . kalau kena kerja mana boleh bangun lambat-lambat . mana ade org nak hired pekerja yang datang pukul 10 pagi . mana ade company bukak 10 pagi kecuali la kedai cik hassan sebelah kedai ayah aku yang boleh bukak pukul 12 pon tarak hal .hahaha .
lepas tu aku pikir jugak kalau aku kawin nanti mesti kena bangun awal . mane boleh bawak perangai and tabiat luar alam kau bangun pukul 11 kan . so dgn malas aku pon kena la bangun . kuatkan laaa imaaannnn . cobaaannn. mmg teruk la aku sekarang .
lepas ni aku kena berubah . haha .
dah dah. babai
nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS