berlemak

Views
Assalamualaikum !
cuti sem aku dah nak habis. and aku kena balik poli minggu depan. nak tak nak kena la balik jugak . dan aku duduk rumah sewa . sebab aku dapat surat tak dapat asrama . fine . orang lain cool je dapat asrama . aku pulak tak dapat . dan yang paling ngeri . rumah sewe aku jauh bai .aku kena jalan kaki . 6 bulan jalan kaki . lps tu aku balik rumah kau jangan tanya aku kenapa aku makin kurus . mentang-mentang la sekarang aku dah berlemak . dah naik lemak dan berlemak-lemak . kau cakap aku gemok .fine . wa tak de hal der . lepas ni lu tak yah nangis depan gua cakap wa makin cantik ( lempang taw la .kahkah).
lagi 1, kalau kite berkorban duit sikit untuk sesuatu yang lebih sempurna and dah ade depan mate aku rase tak de hal kot kan . berbanding dengan benda yang memang lah nampak murah tapi jumlah yang tak ade dan untuk mengadakan sesuatu barang tu kalau ikot jumlah die sama dgn benda yang memang dah perfect dan ade mcm mane pulak ? lebih kurang je kan .(korang paham tak pe yang aku try nak sampaikan. tlg la phm.haha)
dan benda ni buat aku pening kepala.
kbai.tu je nak cakap sebenarnya
nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS