aku yg dungu. haha

Views
assalamualaikum uolss.

 since my lappy dah jahanamm. maka aku akan ada alasan la kan untuk tak update entry baru kan. oryte la kalau cmgitu. boleh geng. lpstu tanya mane aku update entry ni la pulak. masa ni la dengan bangga nak cakap from myWINDOWPHONES laaa. kalau tak aku stock hamun je phone ni. *angkat keninggg*

 aku dah lari dari cerita sebenar. backspaceee.

 memandangkan esok student spm nak exam. so aku sebagai hakak yg dah abis spm dan mndpt kputusan yg memudaratkan. i wanna wish to all spm candidates best of luck uolss. do your best. hewhew

 aku dulu time exam. bile orang wish good luck erlina. buat elok2 tw. siap sume pkcik mkcik kwn akk aku.kwn2 baik n tak baik dan segala tok nenek wish aku. aku mcm bersemangat gilaaa. yela. org mcm aku ni jrg dpt kata2 smngt. bdk ddk rumah mmg mcmni.kesian die. tpi disebalik kesemangatan tu.aku segan je. sbb time spm tu aku bkn stdy pon. mcm bgs aku ddk dlm blik bwk bku tebal2 konon aku watak gadis pandai yang tgh gigih belajr.tpi tu sume harammm. mimpi lahh. ble mak ayh aku cek. aku buat2 la stdy. tpi mgkin tu balasan tuhan kpd aku yg mls belajar. spm aku hmmmmmmm.

 eh nmpak tak pnjg hmm aku. mls na ckp bykkkk. haha

 masa exam Lk (since im technical student) aku tgh member2 aku kemain syokk buat benda alah tu. siap bangub2 darikrusi pdhal semua calon tdk dibenarkan bgn dr krusi smpai la abs pper. musykil. sdgkn pd masa yg sama ad seorg bdk prmpuan yg bongok tgh thn skit perut dan ats drwing pper die ada 3 bijik lukisan yg haramm.so inilah hasilnye. berdirinya saya dkt sini ehh tetibe. haha.

 tapi disebalik semua itu. aku dah amik iktibar semua benda.aku kne berubah.(well. bm aku tetap A). dan sepatutnya aku study sekaranggg. besok aku ade test and dah na final. kate dah berubah. cisssss. so thats it. bye brad pittt . jmpe lg handsom .hiwhiw

thanks for read guyss.


nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS