review novel : terlerai kasih

Views
assalamulaikum.

ohmygodness, its been a while since i'm not update my blog and this entry dah terperam dekat draft since months ago. fuhhhh. so here we gooo.


jeng jeng. aku dah jumpa bende yang best dan mantap untuk srmua para para dan pari pari kaki novel diduniaaa. lepas ni korang semua tak payah dah nak tengok dekat fesbuk pasal sipnopsis novel terbaru. ni akak erlina nak bagi taw korang pasal novel. jgn kata sipnopsis. kata kata lain pun akk boleh bagi. ehh pahal aku asyk typo je ni. siott.

well well. jgn mmbuang masa. sekarang aku nak buat review novel yg terlaris di cartacarta ulat buku, mph, fofular kinokuya dan korea. aku tw ramai dah bace and dah nangis2 dah.  dan aku dah lame ah bace tapi sebab gatal2 na wat review. aku mulakan la yg paling lame. so peduli ape aku kan.

oryte. novelnya ialah terlerai kasih. karya REHAN MAKHTAR. bagi yang dah tw tu diam je. yg ta tw meh akk cerita. novel ni mengisahkan seorang perempuan yang bernama NUR WAFIAH . wafi ok org pngil. die ni sgt2 mencintai seorang lelaki yang pada aku sgt2 obses dekat si wafi ni. ILHAM FITRI. 




ilham fitri ni lelaki yang mcm aku ckp td. obses sgt. even wafi dah jadi isteri die pun. die still rasekan yang wafi tak pnh ade utk die. mcm ta pnh puas. bkn puas yg tuu. hahha.  dan sampai satu thp. isteri die dah tak hadap lagi nak terime apa yang husband die buat. cemburu, kaki pukul  ego.yela. isteri mana yang snggup thn. and part yng pling dashyt bile si ilham ni snggp gunting rmbut wafi semata2 jelous dgn adik die sendiri.

tapi yelaa. lelaki. buat sekali, maaf sekali. tapi smpai bila seorg isteri dpt trime maaf tu lagi.sampai masa maaf tu dah tak ad lagi. so bagi aku sgt2 hebat. dan aku rasa logik la ad 1 dlm seribu mesti ada yg kena mcm ni. aku lyn novel ni dr blog and aku crik sampai dpt novel die. so thats it. beli lahh. hehe

sekian dari akak erlina yg bercitacita nak jd sasterawang negarag.



p/s :  currently lyn  I LOVE U STUPID. wiwiwi.REHAN MAKHTAR
nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS