aku-marah

Views
punca ? sebab ade seorang perempuan yg gilaa bajet . kenapa? sebab die sebok na tw aku dpt mane . padahal dah lame kot lost contact . lepas tuh ? lepas tu die tetibe text aku . chat kt fb tye aku dpt mne . apa aku rasa? sumpa aku rasa na bunuh die ! aku layan? sorry guys . i'm not intrested to answer all the stupid ques from her espclly. sebab? aku rasa die la manusie paling MENYEMAK , MENYEBOK , JOYAH SEGALA BAGAI .*sory puan joyah * kenapa ? sebab die sibuk na amik tahu hal orang sedangkan aku sikit pown ta tye die dpt mne sebab memang tader hati na tanya . sebab ? die memang budak yang suka bajet PANDAI ! *noted* pesanan . sory dude , aku takan reply and akn ada ahty na jwb ko pnye sokaln bodoh yg wt aku ase aura membunuh bakal keluar . plsss . jgn menyibok . btw .kaen ko yang terkoyak tuh kne jahit yer .jgn sibuk tgk kaen aku . btw . i'm not born to be a hypokrit . im so direct ! thanks btw :)
nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS