kisah-kisah

Views

macam mana na jadi baik ?

baik . define it . aku ada baca buku . and org tu ckp baik bermaksud kita beriman pada ALLAH. and kite ta cukup baik lagi if kite pakai tudung tapi kita ta sembanyg . ta cukup baik bila kita sembahyang tapi ta pakai tudung . ta cukup baik bila kita pakai tudng tapi stilll pakai baju ketat . ta cukup baik bila pakai tudung tapi dgn dfrent gander still bertepuk tampar . ta cukup baik bila konon da pergi kursus haji tapi still kutuk orang . aku cakap sebab aku rase aku macam tuh kot ? kenapa aku ttiba pikir bnde nih semua ? ta kisah la buku yg aku bace tuh buku stock budak geli-geli tapi kalo still ade and wat kite sedar macam-macam benda . ta salah kn ? dari bace buku yg mcm ada byk ilmu tapi korang ta phm . ta gune . harini . aku banyak pikir benda . mcm na kuar air mata pon ade . 1 : aku na jadi baik . 2 : aku na pergi smabung belaja . 3 : aku ta tw la na ckp cmne nih bile libtkn aty .*jgn wt aku perasan bole ? dan untuk lelaki itu . sudah-sudah la maki aku . da ta lrt ouh dengar . penat telinga and hati aku thn sabar . agaknyr sebab tuh aku na jadi baik kot ? sebb aku rasa aku nih mmg ta sabar and ta ley pikir betol-betol kot . tujuan post entry : no harm intended !

Tuesday, April 13, 2010

aku ta taw na pikir .

bismilahirahmanirahim . aku ta tw na start dari mana sbb byk sgt benda yg aku na tulis sampai da tw mne dlu . bunyi mcm pnting gilaaa kan . heee . aku ta tau la pwe masalah lelaki-lelaki zaman sekarg . ta phm kot . pelik je . yelaa . na sph aku pikir benda yg aku ta tw na pkir ape . kalo la aku ade salah . ckp je la kot . ta yah na men aci smbnyi-sembunyi . kalo cm tuh smpai bile pown ta settle . ko na aku pkir . tpi ko sndri ta tw pe yg ptot difikirkan oleh aku . *i guesss so * so . mcm mana aku na pkir ? pe yang ptot aku pkir sebnrnyer ? ta tw la lol ! haihh . penat aku lyn manusie mcm ko la . pakse-pakse pkir lak patu sume owg ase bnde nih lawak antrabngsa . HAHA . kesian ko . so . conclusion . aku ta na pkirrr sbb aku ta tw na pkir ape ! tlg la pkirkn tok aku klo ko ase ko PERFECT ! ouh . wait a minute . tujuan aku post entry nih bukan sbb na burukan manusia yg berkaitan . tpi sebb aku da geram dan sangat geram sampai aura membunuh bakal keluar . gosshh .
nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS