my AWARD fer ol's

Views
hyee reader sume ! nina ada dpt award la ! dari my sis !wahhhh. sgt happy ! sukesukee, tah pape tah an, sengal weyh ,nah. aku da jwb sokln yg ko tye ,. menyampah la na jwb ! ahha
M: Adakah anda happy sekarang?
hey.mestilah aku happy. kenapa? ko ta happy ke ?
M: Kenapa anda happy? kenapa ? sebab saya suka la.haha.sbb ade owg yg ley menHAPPY kan sya .family . pal .ouh. anda juga ya si pembaca!
M: Apakah benda yang boleh membuatkan anda happy? kalau tanya soalan nih kn. smpai sudah mmg ta abs jwp pnye, tapi tapela , na jwb jugak. sebab hidup saya dikelilingi org yg bole wat sya happy .ouh. MY DEAR ACTING GM BOSS juga yg bole wat saya happy sbb dpt SAKITKAN HATI die.ouh ! sgt happy
M: Pernahkah anda menerima tag? eh.ko penah ke tag budak ta famous nih?
M: Nyatakan warna yang anda suka? weyh, nih temasok ke sokln MR.HAPPY? mls la na jwp.
M: Beritahu 9 orang yang anda mahu tag??
ofkos la kt sume owg ! ko na jugak ke ?
M:Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag.
hey. kne describe satu-satu ke psl sume owg? ta dapek na nolong do
M: Adakah anda happy dengan apa yang anda ada? ofkos. sbb saya minum ribena ! ah
ah
muka budak RIBENA p/s : saya rasa mcm bodo je laa :))
nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS