jangan ditanya ,

Views
hye ! asslamualaikum sume ! ceria gile weyh. da lame kot ta updte belog. tader mase la . agak busy sikit la . sikit je . tuh yg aku tgk belog nih da bersawang bagai .HAHA macam excited je na update belog . tapi mcm byse la . bile na bukak , haishh. hilang semua idea . byk makan semut la .* bukan cepat lupe ke ? kan ? oryte . balik pada niat asal na update belog . kite ta boleh tanya orang ke orang yang ta ley tanya kite ? hailoh . sebab kan bile kite tgh mcm confuse pasal something ke pasal hapa ke . kite mesti mengemol2 na BERTANYA kan? tapi bile aku ckp kat orang tuh . die ckp jgn tanya . haishh . na tanya jugak-jugak ! yela . dari buat orang lain tertanya-tanya mcm gantung ta bertali *hiperbola*, baik aku pergi tanya kan? tapi ta ke nmpak mcm busybody ? HAHAAH. i likee :p tapi-tapi kan. bile orang lain tanya psl perasaan ke ape ke . pandai pulak aku jwb JGN DITANYA . mcm gila kan aku nih . HAHA , tpi cm byse . aku kan suke je bende2 cmgini.
BELAJAR UTK JADI SETIA !
na taw . dlm mngu nih aku ase aku sgt suke quote nih . deep meaning. verryy . HAHA. sbb zaman sekarang kan ramai kene belajar utk jadi mcm nih . boleh je berkawan . ta slh . tapi kene berhati-hati yer.T_____T. kesan tangung sendri . sekian. terima kasih .ade ke lelaki yg setia dan perempuan yg akn setia ? ade je . na mcm tuh jugak la boleh ? HAHA
p/s: da lame taw ta msok pic .sbb smpai skg ta reti lagi .ntilah i pergi bertapa dulu jdi tun teja .nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS