walaweeee

Views
haii ! asslamualaikum kawan2 . sihat ke anda semua? kalau ta sihat. sile la siaht2 kan yer .ngehhh mcm biase .aku mls na bermukadimahkn panjg berjela2 sbb aku mmg fail . aku phm tuh . kite teruskan penulisan kite yar dan anda teruskan pembacaan yer anak2 . aku suke bajet aku mcm besr . HAHA semlam aku pergi tgk wayang . cito eh SALT !
WHO IS SALT? SALT IS NINA . WHO IS SUGAR? SUGAR IS NINA . i like nyah .HAHA
ala . yg bibir chntek muke comel lagi manis. takan ta knl . aku laa . haihh. okay .aku tipu . mmg mantop mak ngah .korg taw? lepas aku tgk cito tuh . aura-aura si jolie da kua dlm diri aku , wahaha .aku mula merasa bhwa aku sgt la kuat dan hebat dan merasakan aku da ta yah tkot na jln2 sowg2 dlm lorong2 gelap sbb aku rase aku mcm boleh buat je mcm si jolie buat . da ta yah g kelas tea kwn do .ta yh kai black belt . ta yh g kelas silat gayung mahupun besen . sbb aku da hbt dan teror dgn hnya mliht cite tuh je .Hhahah. YES ! saya taw saya ta hebat tuh pown .bukitnya , aku takot je bile nmpk bngla dan automatk hilng semua kePOWERan aku .AHHAAH. dramatik lebeh .haha na taw? aku siap pkai bju kurung lagi gi jusco .wahh . tgk wayg pakai bju jurung . auwww .i like . dan aku mrasakn aku la prmpuan pling jelita dan ayu ,* suke je menipu*. pdhal semua prg pndag thp pelik habis la tgk aku dan dowrg berkata "eh budak nih . bru balek knduri ke siap paki bju kurng lagi dgn bunge ats kple " haaha , ma aku ckp " ade plk tgk wyg kai bju kurg , skema hbis .HAHA . adik aku tye " kak na. ko na g mn? " dan aku mnjwb an g knduri .logik ta? terharu ta? kehekehhh pastu . dlm wyg . alahai . ade org wt wyg la plk .huhu . mmg la dowg ta wt bnde yg ta snonoh .tpi sbagi tunang org yg kua dgn orang lain dan aku sbagi peneman . pe yg ptt aku buat? na debik ke na backhand je dowg? wah. pastu wat muke ta berslh .igt aku bute? pastu dala na kua berkaple2 . aku dgn Mr .A dan die dgn tung org . dsbb kn aku dgn Mr. A nih tadr ppe .( tpi ta tw la si A nih tersuka aku kan .HAHA)just na tlg kwn je . aku lynkna je laa . na ckp dorg da bsa . waaaaaa . aku tersepit dlm lubg tikuusss. lepas tuh . bos aku lak aku tpon ,gila kntoi bdoh je kiteorg kua ,dan aku pon da ta sdp aty cnfrm2 kne bhn idop2 pnye .waa,ta sngop . patu yg berkenaan mule la na wat story laen yg kite owg ta tgk wyg la ,pe la . na kencing dowg la nih . tapi tapi kan . aku da TERbgitahu hal yg sebenar2 dkt ade abg C nih .waaaaaaa . mcmne nih . mcmmne nih , sbb aku na dowg yg len2 clear psl nih dan aku ta dprslhkan .yela . aku dipaksa .HAHAAH . sbb msti org igt aku yg ajak dan mnjdikan bnde nih bermslh dgn tunang org tuh .waaaa. tapi papeon . aku ta berslh .yeppppp horeyy ! HAHAHA .aku siap jln sorg2je . tank aku Mr.A tmnkn. ta hingin .GHAAHA.jht kan? wekk . mcm kpel plak na tman2 nih .euwwww . jadi pe yg aku ptt buat skg ialah . bersiap utk kua ke TESCO !! haha .dala . da pnt na menaip. cehh .so .babai p/s: even aku tgh bajet sush hati . pic na mantop & bajet comel je si bunga besar ! hahha mcm malu je na tekan 'PUBLISH POST' HAHA nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS