boleh ta na join contest ?

Views
hello malaysia ! how r u? kehkeh . aku suke je rasa aku SUPERMOON . waaa. bajet anda terkenal .HAHA okayokay . next entry . aku harini rajin g berbelog walking smbil mningalkn kesan2 supaya mreka taw aku tlh dtg ke belog dowg . dan dan dan . aku tgk ramai je antara mereka2 semua nih yg join contest, mcm mte menwan la .mte trburok la . muke terchntek la . muke trburok la . boleh ke cmgitu? lepastuh kan. mereka menang lagi .wahh, nih telah mmbuat perasaan aku scre smulajdi mnjdi jeles. bukan jeles anda chntek .tpi tgk hadiah die taw.AHAH. sebb semua prg mklum la kan . spae yg menang cnfrm2 na rembat adiah pnye .kan kan? ta yah na tipu .AHAHA. even aku pown . so aku tlh bertekad dgn spenuh hati lagi berjiwa kental mahu menyertai sgla mala jnis cntest dri yg kecik shnge yg kebesar2 .lepas tuh . bila menang . aku akan berbkti kpd mereka ,*rasuah boleh? HAHAAH . lepas tuh aku kan dok bergebang dgn makcik2 yg kepoh smbil belagak dan menayang hadiah kemenagan ku kpd mereka. wahh !. * aku skg da pandai menipu la * HAHA. dramatik sungguh.niat jht sntiase ade ,. TAPI TAPI TAPI ! mslahnya .ada lgi ke contest semua tuh? waa ,pas nih aku kne brusha dgn gigih mncrik cntest . boleh kan? tapi aku ase mereka yg mnjdi organiser msti tamou amik aku dan memblack list kan aku pas tw niat aku . waaa .sorry . saya tader niat . syaa ta berslh . oaky .pasnih na g amik gambo byk2 na join cntst.AHAHA .jgn jeles u . babai . aku sengal :) nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS