yang dikejar ta dpt , yg dikendong berciciran .

Views
assalamualaikum .
hello ! korang cube tgk title aku tuh . g tgk cpt ! gempak ta? hahah .ini mnunjukan aku nih pndai taw berperibahasa pdahl tyme sekolah dulu klo bab-bab peribahase mmg la aku SGT hampeh .hahaah . sngup tuh ltak buku bwh meja tyme test sbb konon2 aku na mrkh lebey la . yela . kan bile peribahasa byk . mrkh pn byk kan kan .nti boleh la blik umah dgn bangge nya tnjuk kt mak ayh aku dpt BM A+ . *gelak jahat.miahhahaha
************************
berbalik kpd niat asl,dimana aku na share story ngn korang . taw ta apa itu PLAYBOY? plyboy ta tw? ala yg MAINLELAKI .hauhaha . okay . mls na ckp kan . korng taw kan . sje la tuh wat2 ta tw . aku ade la knl ngn mamat nih . kenal je . tader niat pape . dan dan dan aku ta bajet la die tuh playboy . tapi na wt cmne kan .kot tersalah langlah la pulak kan .kesian ko kan . btw . mamat nih kje ta la besr mne pn .T__T. tapi belagak boleh tahan . berbulu je tlinge dga . dan aku nih kesian kt die . yela .kng ta lyn nagis hentak2 kaki pulak kan . so aku layankan je la .atas dasar kesian . diulangi KESIAN .* sile terharu .HAHAAHHA lepas tuh kan . standart la kn plyboy . ayat na mnis . lps tuh kan mule la na meraban ngn gwa . ceh . byk buruk muke lu kan.igt gwa stock minah yg lu boleh cedok2 ke? *MCM TAIKO TA?HAHAHA. lps tuh klo ta lyn na touchng .geli nyah . HAHA . tapi seriously pnh la tergelincir perasaan .HAHA .tpi sikit je la .sumpa .ta tpu .HAAHAH . lps tuh kan yg lebih-lebih malang dan tragis lagi . budak yg baik dan mempunyai hati yg suci lagi luhur gwa da tolak mentah2 .*baik ke? jht ta? tpi na wt cmne . da ta suke . mne leh dipkse2 . na jugak kejar org yg jaht .kan kan kan ? ta ke nme nyer tuh mencarik maut ? lepas lepas tu kan . dulu beriye2 la msg gwa . tpi skg na msg pn ade je alasan . tpi gwa ta heran . lantak pi la ko .kan kan? :p. sekarang mari kite mulakan hidup baru ! yay! KAU danKAU serta KAUda boleh da berambus ,kan kan ? kesian ko kan.ish ish . biar den dlm dunia den . ekau ta yah sibok2 yo . wek la hal kau sndri . den ta nyusah kn ko ,ko jgn pulak da mngatl2 na nyushkan idop den yo .HAHA tapi betol kan dgn peribhse aku tuh ? tkot kng yg aku na ta dpt . dan yg na aku plk da lari . tpi klo da lari na kjar boleh ta? HAHA theERLINA : perasan ta aku punya background dgn sgle corak2 comel da tader? npe jadi cmtuh ? tlg la . ta tw nih . da jdi putih da.
nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS