kenape korang semua ta boleh paham ? pening aku laa

Views
assalamualaikum .
hello anda semua . rindu aku ta? HAHA .tlg la rindu .taw ta sekarang aku tgh pening nih . tension mak ayam gile gampang . geramgeram ! sila baca dlm nada marah sgt ! ade ke patut aku dijadikan mangsa kerakusan korang semua dlm bercinta ? aku ta berslah taw ta . aku nih mangsa .korang na bercinta lantak la .tpi tolong la kasihani aku yg dianiaya . HAHA .*hiperbola disitu* tiputiputipu itu semua ,HAHA . aku just na ckp na soh korang men jauh-jauh je . bercinta jauh-jauh . na curang pon jauh-jauh jugak . semua jauh-jauh . jangan wat dpn mata aku. sebab aku menyampah . ko ta perasan memek muka aku mcm mne ? bute hati eh ? sian kan .HAHAHA . kau kau dan aku jugak . benci betol aku . eee . tlg la phm aku . kang mkn kaki kang.HAHA*mcm taiko la aku nih* da la . aku na g tdor . mls na membebel pnjg2 . :p bubai ! the ERLINA : aku ase aku nih byk sgt pikir psl korng semua taw ta . ptut nye korang terharu taw . btw ,aku msg pkawe handsome nih .HAHA .i likeee *gedik style :P
nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS