puasa dan makanan

Views
Assalamulaikum!
macam biase. bila dah puase macam ni nafsu makan aku lain macam sikit . aku dan makanan .gila kau mana boleh pisah . macam isi dan kuku . hahaha. hari tu aku dan kawan-kawan saya yang kaya dan comel semua semua ni (hahaha) pergi buke puase dekat luar. kau tahu tak sepanjang bulan puase ni berape kali je aku masak ade lah dalam 2- 3 kali . banyak kan? kau tak payah nak cakap aku pemalas .aku pukul karang .!
kiteorang makan seamboat ! masuk nilai. kahkah . dorang ni buang tebiat je. tetibe perut nak makan steamboat .mak aii. selera punya la besauu. layan la kan .hahaha. boleh tak nak masuk gamba je . malas la nak cakap banyak .
*kahkahkah (gelak guling-guling tgk muke sendiri)hahahhaa
mamat-mamat ni yang sangat banyak makan .tengok dorang makan seram aku.hahha
aku ingat puase-puase ni badan makin kurus,ni makin gemok. kelakar. dah macam haiwan ternakan yang comel dah aku ni.hahha
cube tengok muke kebulur aku. hahaaha
serious, dorang macam pirana. kalau aku letak kau confirm tinggal gigi je,hahaha
aku perasan mane ade gambar yang sebelum makan. semua selepas makan selama 2 jam je. sebab kiteorang tak ada masa la nak amik gambar.masing-masing busy nak penuhkan perut dulu. kahkah
walaupun makan bayar mahal-mahal. best kot. tapi ade pulak yang SELFISH .tak pe,hari ni hari kau der. besok tulat kulat hari kiteorang . hihi
dah penat.babai !
nv

No comments:

copyright@ ERLINA BUNGA sahaja.TERMS